21 januari 2007

Äntligen snöbilder

Jag är glad över att det till slut har blivit vitt här i Stockholm!

Fast bilägarna kanske inte är fullt lika glada över det :)


Och för första gången den här vintern har jag riktiga snöbilder att lägga ut här på bloggen. Var ut med kameran idag, men det var rätt så grått och mulet så bilderna blev inte så fina som jag hade tänkt mig. Fast lite vinterkänsla får man väl i alla fall.

.
Och så här fint var det på min kompis C's balkong ikväll, där hon förutom en
vanlig lykta hade en egenhändigt gjord lykta av snö. Fint, eller hur?

Foto © Helena F 2007

6 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

U N D E R B A R T!
Tänk så mkt stämning och känsla bilder förmedlar! :)

Anonym sa...

Visst är det kul med snööööööö. Du kanske också hinner med att göra en snölykta innan den smälter bort.
Have a nice day!

Anonym sa...

Fina bilder du tagit igen!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Maza: Ja, speciellt de här ljusbilderna känns stämningsfulla. Så skulle det ha sett ut i julas!

Mamma G: Snö är kul så länge det är hyfsat kallt så att man slipper slasket. Men tyvärr brukar det ju inte få vara vitt och fint så länge i Stockholm, utan snarare gråslaskigt och fult.

Haydee: Tack så mycket!

Anonym sa...

Tjena
Ville kolla läget med dig! Hör av dig, du vet hur.
Marcus

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Tjena Marcus! Jag har mailat dig en rapport! :)