01 augusti 2011

Fotopromenad

IMG_0456_1
Dagarna går fort och det har redan gått nästan en vecka sen jag lämnade stugan och tog en tur till Eskilstuna för att vara med på den fototweetup och photowalk som Pierre Pox anordnade. Det var superkul att få tillbringa en eftermiddag och kväll tillsammans med andra fotointresserade, och flera var ju dessutom personer som jag följer på Twitter och Instagram så det var extra kul att få träffa dem i verkliga livet!

IMG_0468_1
Det blev en tvåtimmars fotopromenad och sen middag tillsammans. Tänk så lyxigt det kändes att få åka iväg alldeles ensam, utan barn, och få ägna mig åt mitt fotointresse och sen få sitta och äta middag i lugn och ro!

IMG_0438_1

Det här var några av bilderna jag tog, fler foton från mig och andra deltagare finns i gruppen på Flickr med bilder från promenaden. Men av nån anledning verkar inte mina egna bilder synas för personer som inte är inloggade på Flickr... Jag har inte lyckats klura ut varför andras bilder men inte mina visas, förmodligen är det nån inställning jag missat, men jag vet inte vad det kan vara i så fall, för bilderna är inställda på att vara publika.

#fototweetuptuna
Fotad med iPhone/Hipstamatic

Mina bilder från tweetupen kan dock också beskådas på min egen Flickr-sida i setet Fototweetuptuna.


Follow Bildbloggerian

1 kommentar:

Yvonne L sa...

Du har fångat många välbekanta vyer, jag promenerar genom stan i princip varje dag. Roligt att se hur någon annan ser på stan!