01 januari 2013

Dagens bild - dag 1

Årets första dag är till ända och det är dags att inleda mitt nya projekt -

 En bild om dagen 2013!

Jag har kört liknande projekt förut, men då har jag haft det i en separat blogg. Så ska jag inte göra nu, utan Bildbloggerian kommer bli platsen för mina dagliga bilder. Jag fotograferar ju i princip varje dag med iPhonen och publicerar bilderna på Instagram, men nu ska jag också välja ut en bild som får representera respektive dag här i bloggen. Det kommer alltså mestadels att handla om mobil fotografering i just den här kategorin, men det kommer säkert att komma bilder från mina andra kameror också. Här kommer den första bilden i min nya kategori - En bild om dagen 2013!

DAG 1 - HÄLSINGLAND. En dag som till stor del spenderades tillsammans med en gammal god vän och hennes familj och bilden tog jag när vi till ungarnas förtjusning varit och hälsat på hennes nyinköpta får.

Bilden fotograferad med iPhone 5/Hipstamatic.


 Follow Bildbloggerian

1 kommentar:

Anonym sa...

En bild om dagen försökte jag mig också på för något år sedan. Men det blev för många missade bilder så jag gav upp efter en tid. Håller tummarna för att du ska lyckas bättre!