19 maj 2013

Instawalk Fotografiska

Idag har jag varit på Fotografiskas Instawalk. Fotografiska anordnade det här för tredje gången och jag har varit med alla tre gångerna, det är ju ett himla kul sätt att få foto- och Instagramnörda sig lite :)

För er som inte har koll på vad en Instawalk kan jag berätta att det handlar om en gemensam fotopromenad för Instagrammare och hela tanken är att man fotograferar (med smartphones) under promenaden och lägger upp bilderna på Instagram med en speciell hashtagg, så att man enkelt kan titta på alla andra deltagares bilder från dagen. Det speciella med Fotografiskas Instawalk är att slutmålet är just Fotografiska museet där de gjort en temporär digital utställning med bilderna som deltagarna tagit under fotopromenaden. Kul att få se sina bilder projiceras på väggarna i utställningslokalen!

Det här är ett gäng av de bilder jag tog under dagens Instawalk, håll till godo!

Alla bilder är fotograferade med appen Hipstamatic, iPhone 5.
Vi samlades i Björns trädgård vid Medborgarplatsen och promenerade sen mot Fotografiska och vilken väg man valde att gå dit var upp till var och en. Vi gick bland annat via Katarina kyrkogård.

Detaljstudier.
Vill ni se andras bilder kan ni klicka er in på hashtaggen #instawalkfotografiska3 på Instagram eller klicka här.

 Follow Bildbloggerian

3 kommentarer:

Susanne sa...

Jo, såg att det var dags för den tredje instawalken, men tyvärr var jag inte i Stockholm den här gången. Kul att du deltagit alla gångerna. tycker du är en fena på instagrambilder. Har inte riktigt kommit in i det utan det är fortfarande stora systemkameran som används.

Hoppas du mår bra nu. Kram

Andersson Jesica sa...

Jag är så upphetsad idag .. Min ex-kärlek kom hem igen efter åtta månader som vi separerade, med hjälp av en herbalist-man,
Denna herbalist (dr.oduduwaspellcaster@gmail. Com) kastar en magisk kärleksförtryck för min räkning och returnerar min förlorade kärlek inom 43 timmar.
Om du är redo att locka en ny kärlek till ditt liv, kan det vara det
bara det stava du har letat efter! Effekterna av denna spell
börjar generellt med att folk märker att de får mycket mer
positiv uppmärksamhet än de normalt skulle göra. De flesta säger att de
känner att de har förvandlats till en attraktionsmagnet, lockar
bättre typer av människor än de någonsin har lockat tidigare! Människor kommer
hittar dig mer lockande, mer attraktiv och mer lockande än någonsin.
Du kan också få snabb jobbfrämjande, Stava för berömmelse, makt och rikedom.
Stava för att stoppa skilsmässa. Stava för att hitta sann kärlek.
Stava för att vara mer sexaktiv, Stava för att bota alla blodsjukdomar / sjukdomar.
stava för att rädda ditt äktenskap från en annan kvinna / man. etc...
Bara ett meddelande till denna herbalist idag kommer att rädda ditt äktenskapsliv från kris.
här är hans personliga e-postkontakt: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
skriva ett kort meddelande till Baba Herbalist nu för hjälp för att lösa äktenskapskris.
All stavning görs för dina räkning, du behöver inte göra någonting bara skicka in din fotobild och namn och allt fungerar.

maya elijah sa...

hej alla, jag är här för att dela ett litet vittnesbörd. Jag heter Shira elijah, jag är 40 år gammal, jag gifte mig vid 31, har bara ett barn och levde lycklig i alla sina dagar. Efter ett års äktenskap har min man blivit så konstig och jag förstår inte riktigt vad som händer, han har packat hemifrån till en annan kvinna, jag älskar honom så mycket att jag aldrig drömmer om att förlora honom, jag gör mitt bästa för att se till att man kommer tillbaka till mig, men utan hjälp, gråtande och gråtande och ber om hjälp, jag pratade om det med hans familj men fick inget svar. Så min bästa vän Anna Johansson lovade att hjälpa mig. Hon berättade för mig om en man som heter Dr Alaba, berättade att han är en väldigt stor man och en riktig man som man kan lita på och som inte har något att göra med kärleksfrågor som han inte kan lösa och hon berättade för mig hur han har hjälpt otaliga människor att återuppbygga sin relation. Jag var verkligen övertygad, jag kontaktade snabbt hans e-postadress, dralaba3000@gmail.com eller hans WhatsApp / viber med det numret +1(425) 477-2744. Jag förklarar alla mina problem för honom, han sa till mig att jag inte behöver oroa mig för att alla mina problem kommer att lösas omedelbart. Han berättade för mig vad jag skulle göra för att få tillbaka min man, och jag sa det, han sa att efter 3 dagar skulle min man komma tillbaka och börja tigga, och det hände verkligen som han sa, jag blev väldigt förvånad, det är så otroligt. Härligheten av vår relation med Gud är nu mycket nära och vi lever båda lyckliga i alla våra dagar. Om du stöter på ett liknande problem, kontakta honom omedelbart och lös problemet en gång för alla. Jag är också ett levande vittne