07 september 2008

Fototriss: Trekantigt



Trekantigt är temat i veckans Fototriss och mina trekantigheter består av en snäcka, en detalj av ett hus som bildar en trekant och så slutligen en morotstriangel.





Min energi har ju inte räckt till foto eller bloggande de senaste veckorna och bloggen har vilat, har knappt haft datorn igång. Men jag gör ett inhopp här med mitt bidrag veckans Fototriss. Får se om min bloggpaus fortsätter eller om energin kommer tillbaka igen snart. Until then... ha det gott!

Ps. Tack för era kommentarer, trots att jag lyst med min frånvaro! =)

. . . Deltagare i Fototriss: Trekantigt . . .
Andra bloggar om:
, ,

37 kommentarer:

Paula sa...

Vilka härliga kort.. Morötterna såg riktigt goda ut där dom låg. Hus taket wow. med berget i bakrunden..
Tackar för hjälpen med korten, tyvärr har programmet kraschat..

Ninni sa...

Välkommen tillbaka:-) Du är efterlängtad, jag var riktigt orolig att det inte skulle bli någon Triss den här veckan.
Jag gillar alla tre bilderna, fast min favorit nummer ett är hustaket.Jättehärliga färger och snygg komposition!
Hoppas du får en skön söndag!
Kram Ninni

Ellas Inspiration sa...

Vilka underbara färger. Härliga tolkningar!

Kram Karin

Lena sa...

Det är OK att vara orkeslös ibland. Det hände mig för bara någon vecka sen. Jag hoppade över flera teman. Man kan ju inte fixa allt.
Hoppas din energi är tillbaka nu, så vi får se alla dina fina bilder och inlägg.
Jättetrevlig triss har du kommit på i alla fall. KRAMEN!

Anonym sa...

Hej!
Vackra foton som alltid! Var rädd om dig, du behöver ta det lugnt och fylla på energin. Tvinga dig inte till en massa om du är orkeslös. Ta det lugnt och ha det gott och tack för ännu ett roligt tema!
Kramar
Erika

Anonym sa...

Klart man måste ta ett break ibland! Fina bilder. Det var ett knepigt tema den här veckan, men till slut så hittade jag något! /Anette

Fritt ur hjärtat sa...

Vilka fina bilder, gillar den på husnocken extra, är så förtjust i gistet. Jag blev inspirerad och skall nu leta efter trekanter:-)

annette sa...

Det är lite tråkigt när energin/inspritionen inte finns riktigt, men jag håller tummarna för att Du får tillbaks den snart, vi hamnar väl alla i sådana svackor av en eller annan anledning emellanåt.

Temat var roligt idag igen, när jag väl började tänka trekantigt;)

Själv bjuder Du på jättefina bilder, hustaket blir min favorit!

Kramen //annette

Anonym sa...

Hmmm, det finns ju mer trianglar och trekanter där ute än man kan tro ser jag :D

Husbilen Credo sa...

Gillar mittenbilden de övriga är oxå bra, ha en fin dag!

trivago sa...

Eftersom jag gillar havet får snäckan bli min favorit!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Härliga inspirerande bilder! Favorit är den andra bilden, taknocken! Så snygg!

Ha en fin & skön söndag!
/E-L

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Jag gillar mittenbilden med hustaket bäst. Ser lite spännande ut med bakgrunden med grönklädda berg! Vart är fotot taget? Hoppas att du får tillbaka din blogginspiration & att du får en mysig söndag!

Anonym sa...

Man blir ju sugen på morötter! Synd att vi inte har några hemma :(

-Anne- sa...

Det är helt ok att samla krafterna emellanåt och vila från cybervärlden. Det finns ju en värld där ute också...

Min favorit är taknocken.

Anonym sa...

Härliga trekanter av dej. Fint fitade. Favoriten blev dom krispiga morötterna, mmm!
Ha en skön söndag

Anonym sa...

Fin triss! Jag gillar mittenbilden med hustaket.
// Mia

Pumita sa...

Fina kort allahopa men min favvis är morotstriangeln. Ha en skön söndag och ta´t lugnt med bloggandet! Tids nog kommer orken tillbaka. :)

Anonym sa...

Taket är min favorit

Della sa...

Vackra bilder. Tänk att jag skulle säga att morötter är vackra... :)

Rajson sa...

Tre härliga foton!
Taket är absoluta favoriten-spännande trots ett vanligt motiv!
Hoppas din blogglusta kommer.Om du tycker fototriss blir för tungt får du be hjälp av oss andra-säkert inga problem att deligera vid behov!
Helgens höjdpunkt!
Ha det gôtt!

Sarah sa...

Härliga bilder alla tre. Jag väljer nummer två som min favorit ;O)

Anonym sa...

Taket tog min hjärta! Så nära lixom.

Proforma sa...

Har precis tagit upp morötter ur landet, jättegoda! Så din bild på morötter blir min favorit

Photos by Storm sa...

Vackra bilder och jag gillar dina morötter mest. Jag tyckte dagens tema var svårt men efter lite funderande så...../ Lis

Monkan sa...

Ja bloggande kräver tid och kraft, inte alltid man har dessa tillgångar. Ta det lugnt och gör det som tid och energi räcker till, även om det är ingenting. Det finns annat än bloggande här i livet...

Jättefina bilder, som vanligt. Fyndigt o snyggt bygge med morötterna :-) Min favorit i trissen är taket.

Anonym sa...

Tyckte om snäckan, den var så blank och fin!

Anonym sa...

Tråkigt att energin tagit slut! Själv har jag gjort ett bildblogg uppehåll på närmare tre veckor nu. Det var skönt och även viktigt för mig.
Snygga trekantsbilder du har. Jag fastnade för den trekantiga husgaveln. Gillar denna sortens bilder och tar dem gärna själv. Skulle kunna lagt upp ett gäng sådan till detta temat, men jag varierade mig.
Samla kraft, ork och energi!

Anonym sa...

Fina bilder, gillar andra bilden bäst av dina. Det var ett klurigt tema som du hittat på denna vecka.

Anonym sa...

Vilka fina bilder på ett klurigt tema!
Gillar hustaket bäst!

/Caroline

Anonym sa...

Morotstriangeln är kanske inte den vackraste bilden, men herreje så roligt påkämpat när motivationen inte är på topp! Heja för folk som inte ger upp ;))!

Anonym sa...

Superfina bilder alla tre, men den första, på snäckan är min superfavvis här, jag gillar snäckor o havet..
Kramis lilalili

Wickans värld sa...

Det finns fina trekanter i vår runda värld!! Gillar morotstrekanten!!

Synnøve. sa...

Gillade naustet bäst. får längtan hem till sunnmöre och Ålesund. Hav og fjell när jag ser den bilden.
Vackert.
kram Synne.

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Tack för alla era uppmuntrande och gulliga kommentarer! Jag tror jag genast får mer energi när jag läser det ni skrivit =)

Bilden med taknocken är tagen i Norge, i Eidsdal. Alltså inte alls långt ifrån Ålesund som Synne skriver om här ovan. Och ett naust/båthus är det också =)

Unknown sa...

due to the beginning of new semester, i was a little busy with reviewing school work. haven't visit your nice web for a long time. hope I didn't miss something magnificent =P

Elin, Elinphoto.se sa...

Mycket fina bilder på veckans tema. Bravo!

Kram // Elin