07 april 2009

Kanske den sista gravidsilhuetten

Dags för en till gravidsilhuett, och det kanske blir den sista. Jag är i nionde månaden nu, med bara ett par veckor kvar tills bebisen är beräknad att komma. Men trivs den där inne i magen kan jag ju gå över tiden också i två veckor, så det skulle kunna bli ytterligare en bild. Men jag hoppas den kommer senast på utsatt tid, för att gå en hel månad till och vänta känns inte lockande...


Gravid i vecka 38.

Det syns inte så tydligt på bilden, men magen har definitivt växt sedan jag tog förra bilden för en månad sen. Och större blir den, sa barnmorskan idag. Själv tycker jag det räcker nu... =)


Från vänster: i vecka 34, vecka 22 och runt vecka 17.

Follow Bildbloggerian

4 kommentarer:

♥ C H E R R Y C H E E K ♥ sa...

Åh, så fint med gravid-mage! :)
Lycka till med allt!

Sarah sa...

Verkligen fin du är! Jag tycker verkligen gravidmagar är jätte fint. Hoppas du slipper gå över tiden, det gjorde jag med Noah i nästan tre veckor! Fy för den lede. Vila mkt nu och passa på och läs nån god bok. Hälsar Sarah

Lene sa...

Så spennende, Helena! En gravid kvinne er noe av det vakreste... Herlig siuett. Jeg ønsker deg masse lykke til - og en god påske :)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Tack CherryCheek, Sarah och Lene för era kommentarer! Och glad påsk till er!