09 oktober 2009

Helt objektivt tror jag hon är världens sötaste...


Det här är världens sötaste Ellie. Det säger jag opartiskt och objektivt, naturligtvis helt opåverkad av att jag är hennes mamma.

När man har en sån här liten hemma bjuds det på många "kodak moments". Inte minst när hon ska äta sina smakportioner. Och har ni inte redan sett bilderna min sambo tog häromdagen när hon provade plommonpuré för första gången, så tycker jag ni ska klicka er vidare och se det härliga collaget över hennes minspel.

Och med det önskar jag er alla en trevlig helg!

Follow Bildbloggerian

3 kommentarer:

Lene sa...

Hehe. Helena, jeg tror virkelig du har helt rett. Hun er aldeles nyyyydelig!!! Bra jobba til både deg og husbonden :)

Ha en herlig weekend med familien :)

Livet på Citronodlingen sa...

Klart att hon är världens sötaste! :o)
Var inne och kollade på grimaserna också hihihi

Mamma G sa...

Håller med dej så klart. Hon är ju verkligen otroligt söt..säger en stolt mormor!Fast alla mammor o mormödrar tycker detsamma om sina små.