20 mars 2010

Wilma

Det är inte bara människobarn som fastnar på bild i min kamera (fast nästan...:)). Jag har ju blivit moster till en söt liten hundbebis också och i utbyte mot lite godis ställde fem månader gamla Wilma upp på några bilder. Det var dock svårare att få till någon bra bild på Ellie och Wilma tillsammans - två små med spring i benen och egna viljor är inte den bästa förutsättningen. Men söta ihop är de och gillar varandra gör de också, så jag ska nog lyckas få till något fint med kameran längre fram.

Annars längtar jag mest efter vår nu och att få fota blommor och natur igen. För vintermotiv har till och med jag som gillat den här långa vintern tröttnat på vid det här laget. Och idag bjöds vi på en härlig försmak av vad som ska komma, med årets varmaste dag hittills med sol och vårkänslor i Stockholm. Vad som sägs ska komma i morgon vill jag dock helst inte tänka på...

Follow Bildbloggerian

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men ååå vilken liten sötnos :)
Ha en fin söndag.
Helena

Mamma G sa...

Lilla söta Wilma!Såå himla gullig där hon sitter och poserar så fint.

Karins fotoblogg sa...

Vilken sötnos, fint fotat!

kram!

Helena sa...

Vilken sötnos! :)

Semester & Mat sa...

Ja det är inte det lättaste att få med barn och hund på samma kort.
Beundrar min sambos tålamod de gånger han fixat julkort, här är en länk till det senaste http://barbaskon.blogspot.com/2009/12/vill-onska-er-alla.html
Så du och syster din kan ju göra mamman eran glad nästa jul med ett gemensamt julkort ;)

Otroligt fina bilder du publicerar i din blogg.