06 mars 2007

Tisdagstema vecka 10 2007

Dags för ett nytt Tisdagstema och så här lydde det:

Veckans tema är drömmar. Vad drömmer ni om på nätterna? Eller är det drömmar om något ni vill uppnå eller ha som är intressant? Tolka temat och visa vad ni drömmer om.

DRÖMMAR

De här bilderna är från när jag var på semester i en kompis hus i underbara Collioure, Frankrike. Och något jag kan drömma om är att också ha ett sånt här litet hus, i en sån här liten gullig gränd, med en takterass med en sån här härlig utsikt över blått hav och grönskande bergssluttningar. Hit drömmer jag mig tillbaka!

Klicka på bilderna för att se dem i större format.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig bild och en så härlig dröm!

JULIEK sa...

Sånna drømmar tycker jag om : )

Anonym sa...

Jag kan förstå att du drömmer dig tillbaka, när du ser på bilderna och kommer ihåg hur härligt ni hade det.

Anonym sa...

En härlig dröm, jättefina foton!

Anonym sa...

Vicke: Ja, det där lilla huset i kullerstensgränden är såå mysigt, skulle gärna ha ett likadant själv!

Julie: Mm, såna drömmar är härliga att försvinna bort i :)

Mamma G: Det var verkligen mysigt där, både i byn och huset!

Mimo: Tack! Det är lätt att drömma sig tillbaka när man tittar på bilderna.