17 november 2009

7-månaderscollage


I fredags fyllde min lilla plutta 7 månader och visserligen fotar jag henne nästan varje dag, men just då hon fyller månad brukar jag ta extra många och göra ett collage av bilderna. Det blir kul sen att kunna jämföra månadsbilderna och se hur Ellie utvecklas. Så här är några av bilderna från i fredags.

Det är inte kul hela tiden att bli fotograferad och som ni ser här nedanför så måste man lägga sig ner och vila emellanåt. Och vem behöver leksaker när man kan ha en strumpa i munnen istället..? :)

Men mestadels leker livet, tycker Ellie, och ler glatt mot mamma.

Follow Bildbloggerian

3 kommentarer:

Mormor G sa...

Åhhh du lilla solskensunge!Mormor längtar nu!

Karins fotoblogg sa...

Härliga bilder som jag blir glad av! Och grattis, grattis! Tänk vad fort tiden går, det var ju inte så länge sen som du visade dina bebismagebilder!

Ha det gott, kram!

AKO sa...

Så otroligt snabbt tiden går! Jag minns när du tog ledigt från Fototriss när hon var alldeles nyfödd. Var inte det förra månaden? ;) Hon är verklgen söt, din plutta!