18 mars 2011

Veckorna går

Tiden rullar på och det är skralt med uppdateringarna här. Hinner inte/orkar inte.

Det är bara några veckor kvar innan min jättemage ska bli mindre och en ny liten familjemedlem ska göra entré. En månad till beräknad förlossning, men jag har en känsla av att det blir tidigare. Det har känts som det varit dags i flera veckor redan, men man vet ju aldrig...

Lite flitigare med uppdateringarna är jag i min bilddagbok som finns här.

Bilden här ovanför tog jag på Fjärilshuset i Hagaparken för några veckor sen. Blommorna är inte riktiga men fjärilen är livs levande, även om den nästan ser lika konstgjord ut som blommorna.

Follow Bildbloggerian

5 kommentarer:

Halloj världen! /Inger sa...

Vacker bild!

Mamma G sa...

Vilken supervacker bild Helena! Rena tavelmotivet. Såå vacker fjäril!
Tänk att du kan börja nedräkningen nu. Hoppas det blir som du och även jag tror..att den kommer lite före utsatt tid..bäbisen!

Barnens Hjältar sa...

Ja, nu är jag trött på magen jag med. Tycker med det har känts som det varit på G länge men får nog snällt vänta ett litet tag till.
Jag vägrar att bara vänta i varje fall så jag flänger som jag brukar i den mån jag orkar :P

Carin sa...

Tack va snällt! Bilden kommer imorgon i min blogg, länkar till dig.

Annelie sa...

Åh vad fin, vilken snygg redigering du gjort, gammeldags och ljuvligt romantisk!