29 augusti 2011

Fototriss: Vid vatten

IMG_7494
Bättre sent än aldrig, men här kommer mitt eget bidrag till veckans Fototriss som har tema "Vid vatten". Bilderna tog jag på landet i söndags när vi tog en promenad till båtbryggan. Dagen inleddes jämngrått, men sen sprack det upp och blev finare. I lördags däremot hade vi en riktigt högsommardag och inte ett enda moln på himlen, underbart! Kanske sommarens sista suck?

IMG_7495
Bilderna är fotade med min iPhone med Hipstamatic-appen. Lens: JohnS, film: Inas1969.

IMG_7496
Alla andra deltagares bilder vid vatten hittar ni på Fototriss.

Follow Bildbloggerian

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert! och den lite gröna tonen (om det nu inte bara är min skärm) understryker känslan av 'sommarens sista suck'... kanske ;)

Och tack för hjälpen med länken, förresten! :)

Åke Blomqvist sa...

Fin tolkning av vatten. Båt, vatten och brygga.

Mats sa...

Kanonfina bilder, sköna softa färger!

Jah Hollis sa...

Fina bilder på temat. Jag gillar den där färgtonen i dem, de ser ut som om de är papperskopior som redan börjat åldras.

Jan Helleberg sa...

Färgtonen är riktigt skön, sen blev bilderna riktigt bra. :)

anemonen sa...

Här ser jag att ett proffs fotat. Urtjusiga bilder och fina vinklar och kreativt till tusen. Önskar jag blir så duktig någon gång.

Anonym sa...

Hur tjusigt som helst. Ett härligt ljus och sköna perspektiv. Gillar!

Janne sa...

Sköna gröna sommarbilder, gillar tonen i bilderna.

Viktkamp sa...

Häftiga bilder.. himlen är så upprorisk =)

Madeleine sa...

Vackert!! :)

Åke Blomqvist sa...

Jag lät själv ladda min iPhone med Hipstamatic-appen. Tack för tippset!

Annika sa...

Färgtonen ger bilderna en riktigt skön stämning. Jag älskar bryggor, vatten och båtar... sååå jag tycker din triss är supervass! :-)