07 november 2012

Mina små söta

Den ena av mina älskade småfrön stajlar lite framför kameran,

 och bränner sen av ett glatt leende och visar upp iPhonen som hon behärskar fullt ut.

 Min andra busunge tittar på något spännande uppe i hörnet,

 och visar sen sin busiga min som han gärna bjuder på.

Avslutningsvis lyckades jag till slut fånga dem på bild när båda två tittade in i kameran samtidigt OCH såg glada ut. Men det tog ett antal klick innan jag kom dit :)

Fotona är tagna med Canon Eos 40D med 50 mm objektivet.

8 kommentarer:

Della sa...

Härliga ungar du har!

Tinaspicture sa...

Det brukar ta några klick att få till det. Jag försöker fånga alla mina fem barnbarn på samma bild men hittills har jag inte lyckats få någon bra bild.

Susanne sa...

Men vad kul att du använt stora kameran igen! :)
Och så fina bilder.

Kul var det också att äntligen få träffa dig på riktigt.

MammaG sa...

Åhh va glad jag blir när du äntligen har fotat(som jag tycker)på riktigt.
Underbara foton på mina gullungar!
Jättefina bilder. Den sista på båda två blev ju toppenfin.
Hoppas det blir fler bilder här!
Många kramar till dom små från mormor!

Nilla sa...

Härliga ungar! Vad fort tiden går! (Skulle du kunna hjälpa till en Mister Linky fråga hos Annika. Lite tips på hur man gör? Det vore snällt!! Kolla här: http://kankaglenreston.blogspot.se/2012/11/galleri-fredag-med-knappar-i-folkus.html

Anonym sa...

Hej!

Jag skulle vilja använda ditt fina Vaxholmsfoto på framsidan till en folder som handlar om vår förskola.

Du når mig på katarina.wedin@vaxholm.se Hör av dig!!

LissenTo sa...

Vilka fina två du har. Kommer ihåg när du var gravid med tjejen. Vad tiden går.

Vid senaste besöket av dottern från Göteborg, så blev jag klart imponerad av lilla Olivia, 2 år som kunde lägga pussel osv på "paddan".

Inte fel på utvecklingen av tekniken ibland :-)
Oj så snabbt dom lär sig

Carita Liljendahl sa...

Härliga bilder, man blir glad av att se dem!
Surfar runt lite bland fotobloggar, speciellt dem som varit med i Fototriss och hittade därför din.