03 februari 2013

Veckan i bilder

Det här med att blogga en bild om dagen lyckas jag inget vidare bra med. Visserligen fotograferar jag ju varje dag, men jag har inte fått upp bilderna här. Så det här får bli ett sammandrag av veckan som varit.

Bilderna i collaget är från början av veckan och innehåller gulligt syskonbus, regniga dagar, semmelfika och fotograferande av sopkorgar i väntan på tunnelbanan.


I fredags var Ellie med mig på jobbet och det var väldigt spännande att få följa med dit och inte minst tunnelbaneresan var intressant


I lördags var jag och Ellie på Nationalmuseum. Det var öppet hus i helgen och sista chansen på flera år att få se utställningarna, eftersom de stänger för renovering nu fram till 2017! Här står Ellie och betraktar en målning av drottning Marie Antoinette.

Och så slutligen en bild från idag nere på isen vid Ålsten. En underbart solig och skön dag!


Follow Bildbloggerian

Inga kommentarer: