25 oktober 2007

Uppdaterad

Copyright foto © Helena F

Bättre sent än aldrig, men nu har jag gjort en lite höstigare layout på bloggens sidhuvud. Och så bjuder jag på en till bild från i helgen, från parken vid Drottningholm. Klicka på bilden för att förstora den.

Tillägg: Även min profilbild är uppdaterad, eftersom en arbetskompis gjort en bild till mig som passar alldeles utmärkt nu när det börjar närma sig Halloween. Som ni ser har mina horn växt ut och djävulen i mig börjar komma fram... :) (Annars är hennes specialitet Skelletton-figuren, som ni kan se här.)


12 kommentarer:

Anonym sa...

Wow! Här var det riktigt riktigt snyggt! Härligt!

Hmm.. jag kanske borde byta ut mina finska träd också någon gång... :)

Trevlig helg i vilket fall!

Anonym sa...

Gillas också :) Fin layout. Trevlig helg!

Anonym sa...

Guuud vad fint du har det på din blogg!!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Haydee: Åh, vad roligt att du gillar min nya layout! Tack!

>>Maria: Tack och trevlig helg till dig med!

>>Anonyme beundraren: Tack och välkommen tillbaka :)

Anonym sa...

Ser riktigt härligt höstigt ut, mycket snygg header! Visst är det fint med alla dessa höstfärger, man blir så glad!

-Anne- sa...

Japp, det blev ett härligt höstigt sidhuvud. Mysigt.

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Sofie & Anne: Tack båda två för snälla kommentarer! :)

Susanne sa...

Oj, vilket vackert sidhuvud! Ja, fotot från Drottningholm också, förstås! :-)

(Förresten, tack för alla kommentarer på min fotoblogg!)

Anonym sa...

Vilken fin bildblogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!

Anonym sa...

Hej vi är hemma nu! Har tittat igenom dina fantastiska bilder.Helt underbara! Vi hörs imorron!

Anonym sa...

Hej igen! Jag glömde säga vad fint du gjort här! Tänk om jag också kunde lära mej!Men det får väl vara så länge. Du har ju så mycket att stå i just nu!Ha det så bra alla tre!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Susanne: Tack, tack! Och varsågod :)

>>David: Några pengar lär jag inte tjäna på annonser här, krävs lite fler besökare för det...

>>Mamma: Tack så mycket! Jag ska hjälpa dig också sen, när jag har mer tid.