09 maj 2009

Fototriss: Så här såg det ut i Hagaparken idag

I sista sekunden (eller timmen snarare) kommer här mitt bidrag på Fototrisstemat Så här ser det ut där jag är idag. Vid midnatt ikväll publicerar jag ju kommande veckas uppdrag i Fototriss och då gäller ett nytt fototema.

Jag hade tänkt vara med själv i söndags när jag lade upp "Så här ser det ut-temat" till de andra deltagarna, men när man har en liten bebis går det inte att planera sin tid utifrån något annat än den lillas vilja. Och inte förrän ikväll fanns möjligheten att blogga lite och det tack vare att pappa Mattias har stått och svingat Ellie i bilbarnstolen i evigheter för att jag ska få lite egentid. Tack för det min älskling!


Och så här såg det alltså ut där jag var idag, när vi tog en liten promenad med barnvagnen i Hagaparken här i Stockholm.


Det var strålande sol, men på grund av blåsten var det kallare än det ser ut på bilderna. Uppe till vänster syns Ekotemplet där dit brudparen brukar köa sommartid.


För att se hur det såg där jag var hösten 2008 - klicka här.
För att se hur det såg ut där jag var vintern 2009 - klicka här.

Andra Fototrissare som visar hur det ser ut hos dem just nu hittar ni till här.

Follow Bildbloggerian

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Smamman sa...

Ser ju hur underbart som helst ut. Speciellt första bilden gillar jag. Jag tyckte det var egentid bara att gå till tvättstugan eller mataffären själv :-) Grattis så jättemycket i efterskott!

Mona K sa...

Det är bara att grattulera till så fina promenadstråk som ni har i Stockholm, jag har aldrig varit i Haga parken. Har inte sett Stockholm i vår och sommarskrud över huvudtaget så Tack för det vackra kollaget!
Ha det gott tillsammans med det lilla pyret!
Hälsningar Mona K