06 augusti 2008

Vykort och födelsedagskort



Först kommer här ett vykort till från Köpenhamn, med bilder från gårdagen. Vädret var bättre och på eftermiddagen kom till och med solen fram. Vi turistade oss genom stan och såg allt vi borde se och hade en jättemysig dag. Idag väntar Tivoli på oss. Om det finns kvar efter att Paris Hilton var där igår kväll och roade sig... Jag tror jag är glad att vi inte råkade gå dit redan då, för jag antar att det var rätt hysteriskt när hon var där.

Men det viktigaste med det här inlägget är att gratulera min mamma som fyller år idag! Åldern behöver vi inte prata om, för hon blir yngre och snyggare för varje år =) Grattis på födelsedagen kära mamma och hoppas att du får en solig och härlig dag!! Grattiskramar från mig och Mattias.



Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

TACK snälla ni för den gulliga födelsedagshälsningen!Tack för den fina åldersbenämningen, man är ju inte äldre än man känner sej o idag är jag nog ganska ung tror jag hahaha.
Hoppas ni får en kul dag! Jag tycker det var synd att ni missade Paris H. Kanske hade varit kul att få leka papparazzi.

Ga det gott o många KRAMAR till er båda!

Sarah sa...

Hej Helena!
Köpenhamn är en mysig stad, min syster bor där. Är du nöjd med objektivet som jag har köpt? Det blir nog ett makro längre fram också.
Hälsningar Sarah

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Mamma: Varsågod! Ja, det hade kanske varit kul att få vara lite paparazzi... =)

>>Sarah: Ja, jag är nöjd med objektivet! Jag har använt det nästan hela hela tiden sen jag köpte det, men nu när jag köpt makrot blir det ju en hel del bilder med det också.

Carin sa...

Hejsan! Undrar om jag får låna denna bilden grattis mamma på födelsedagen till min blogg?