05 januari 2008

Fullmånigt inlägg

Kameran har tyvärr legat oanvänd den här första veckan av 2008 och jag har ingen årsfärsk bild att bjuda på här i bloggen. Men jag har ännu en bild som jag tog dagen innan julafton som jag inte visat än - på den vackra fullmånen. Varsågoda, hoppas den kan kan glädja nån! =)


Något som glatt MIG är ni som kommenterat och valt favoriter i min bildsummering av 2007 i förra inlägget! Om du inte redan har gjort det får du gärna lämna en kommentar och rösta på den eller de bilder som du tycker bäst om, så kan jag utse årets Bildbloggerian-bild sen! :)

Scrolla ner en bit eller klicka här för att titta på bilderna och rösta!

7 kommentarer:

maninnan sa...

Första gången jag är här! Hittade din mammas sida först och bara "fastnade" för hennes sida. Älskar hennes bilder. Ser att du har påbrå!
Denna decemberbild i Julens tid väcker allra mest min hunger efter familjeminnen från min trygga mystiska barndoms jular hos mina morföräldrar vid jul. Som att komma hem!

Tack! Hälsningar! Marie från Lindome

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Maninnan: Välkommen hit! Vad kul att du hittat både till mamma och till mig :)Och det är så roligt när nya besökare lämnar en kommentar.
Du är hjärtligt välkommen tillbaka!

Fundera grönt sa...

Fina bilder! Hamnade just här via någon annan blogg :)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Fundera grönt: Tack och välkommen hit du med! :)

Sarah sa...

Riktigt fin bild Helena!!

Anonym sa...

Jag har inte heller tagit en enda bild sedan innan jul. Förvisso var hela utrustningen plus den nya kameran med ner till Skåne under julen. Men det regnade och var gråväder mest hela tiden.
Jag hade hoppats på lite vinterbilder men istället började det regna och nu ligger dimman låg. Jag stannar inne och tittar på gamla bilder istället och läser lite bloggar.

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Sarah: Tack snälla du!

>>Akson: Nä usch, då vädret är så otroligt grått så inbjuder det inte till någon fotografering direkt... Men snart måste det väl vända och då lär våra kameror få jobba igen :)