16 september 2009

Fem månader har gått

Det här inlägget skulle jag ha gjort i söndags egentligen, den 13 september, men varje kväll när jag tänkt hinna med det har jag varit så trött att jag inte orkat. Och även nu håller ögonen på att falla ihop på mig - men här kommer de: bilderna från Ellies 5-månadersdag!


Dagen till ära fick hon sin första smakportion och så här såg hon ut då. Kanske lite skeptisk, men sen kom hon fram till att det inte var så dumt.


På kvällen fick hon klä upp sig i en fin klänning och agera fotomodell och hon börjar bli så van vid att mamma blixtrar med kameran, så hon fyrade av ett leende också ibland.




Helt opartiskt tror jag nog att hon är en av världens sötaste bebisar, eller hur? =)

Follow Bildbloggerian

6 kommentarer:

Margareta sa...

Ellie är så ljuvligt söt. Så perfekt med starka armar och och redan kan hon ta tag i sina fötter. En glad liten tjej. Så visst är du trött, hon upptar ditt liv men du får så mycket tillbaka. Tack för att du delade med dig. Margareta - Fotomix

Sarah sa...

Grattis till Ellies fem månaders dag! Hon är ju ett riktigt charmtroll!

Unknown sa...

Absolut den vackraste bebisen, verkligen fina bilder på din dotter. Ha en fin höst med din dotter och familj.
Hälningar från ett mallorca som inte längre blixtrar och regnar.

Maria sa...

JA! :)

Ninni sa...

Jamenvisst är hon det! Mina är ju inga bebisar längre:)Undrar inte alls på att du är trött...att ha såna där sötnosar omkring sig tar på krafterna.
Tack snälla du för din gulliga kommentar. Antagligen kommer bloggarna att få mycket mindre tid när jag börjar jobba i slutet av månaden och dessutom starta med kursen i Vusuell kommunikation. Men jag måste försöka hinna med att fotografera.
Och kanske hinna med att delta i en och annan fotoutmaning.
Kram Ninni

Karins fotoblogg sa...

Visst är hon ljuvlig! Jag älskar den näst sista bilden där hon leker med fötterna!

Ha det gott, kram