25 december 2008

Letar bloggpriskandidater på juldagskvällen



Ligger med datorn i knät och utforskar bloggar av alla de slag. Tack vare att mitt projekt Fototriss blivit så populärt, är jag ju med i panelen som ska nominera kandidater till Stora Bloggpriset, som delas ut av Aftonbladet och Bloggportalen i februari. Det är sju olika kategorier, och det kräver sin tid att välja de bloggar som jag tycker är värda att nomineras. Särskilt med tanke på att vi gärna ska nominera fem stycken i varje kategori. Så det kanske är tur att jag är sjuk, så att jag inte har ork att vara social och göra nåt annat ikväll än att ligga hemma i mammas soffa och surfa...

Några nomineringar har jag klara, men många återstår. Fast jag ska nog få ihop ett bra gäng innan jag och M åker mot varmare breddgrader nästa vecka. Om jag bara lyckas bli frisk innan dess, för än har det inte börjat vända. Nästan tvärtom och det börjar bli jäkligt tröttande!

Jag vill ju ut och fotografera fler vinterbilder, för det är snö på marken här i Hälsingland och solen har faktiskt visat sig flera gånger sen jag kom hit. Men jag tog i alla fall några bilder dan innan julafton, när mamma och jag var ut på en liten fotorunda. De dyker säkert upp här i bloggen endera dagen.

God fortsättning förresten på julen!

Andra bloggar om: , , , ,

6 kommentarer:

Lena sa...

God fortsättning Helena! Jag hoppas du nominerar Anna - filipendula.blogg.se, för hennes blogg blir man ju alltid så glad av. Jag tittar in till henne så fort jag behöver lite pick-me-up. KRAMEN!

Sarah sa...

Hej Helena! Vad roligt för dig att du ska vara med i panelen. Ditt initiativ med fototriss är ju fantastiskt populärt, jätte roligt! Hoppas du blir frisk snart och att du får en härlig semester i värmen!
Sarah

Anonym sa...

God fortsättning på dig med och krya på dig!!! :)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Mors Deka: God fortsättning till dig med! Jag ska ta mig en titt på Annas blogg.

Sarah: Ja, det är jättekul att vara med i panelen! Verkligen roligt att Fototriss blivit så populärt!

Haydee: Tack, tack! =)

Ellas Inspiration sa...

Men så roligt! Grattis till uppdraget.

Kram Karin

Anonym sa...

Hejsan! Vad spännande att vara med i panelen. Det måste vara svårt att välja ut ett antal bloggar för det finns att x antal bra ute i cyber rymden. God fortsättning!

Mvh Marie