08 februari 2010

Badkavalkad

Att bada är livet, tycker Ellie. Varje dag avslutas med ett dopp innan hon hoppar i pyjamasen. Och jag har nog nästan lika roligt som hon när jag tittar på henne när hon plaskar och leker med sina badgrejer.

Allvarliga stora ögon, blandat med smittande busiga leenden. Ellie kan bjuda på hela registret om hon vill, så van vid att mamma blixtrar och håller på framför henne.

Och med en sån charmerande liten modell ständigt närvarande går det inte att låta bli att fotografera om och om igen.



Hon är helt enkelt världens sötaste Ellie!

Follow Bildbloggerian

7 kommentarer:

Nilla sa...

Jag kan inte annat än att hålla med, hon är helt enkelt världens sötaste Ellie!!!!!
Underbara bilder du fick till där i badet. Syns ju att hon är van, som sagt :o)
Ha det gott

Mormor G sa...

Mormor håller också med så klart!
Snön vräker ner utanför rutan!Det tar aldrig slut!
Puss puss Ellie!Från Mom.

Malin sa...

Hejsan, ville bara tipsa om att det just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna en reflexskärm. Var med? Behöver fler deltagare. :)

Josefina sa...

Ja hon är verkligen en charmig liten modell och världens sötaste lilla tjej!!! kram

Anonym sa...

Nawwee så söta bilder :))
Ha en fin kväll.
/Helena

Karins fotoblogg sa...

Ja, visst är hon världens sötaste Ellie! Jättefina bilder på henne!

Ha en skön helg!
Kram

Marie sa...

Åh hon är jättesöt - även om jag tycker att hon "bara" är fjärde sötast... ;-D (Har själv 3 döttrar ju.)