06 februari 2010

Snö och is


Tänk vilken vinter vi haft i år! Jag tycker verkligen det har varit toppen att det varit snö, kyla och riktig vinter hela tiden sen i december. Kan inte minnas att det varit så här under de tio år jag bott i Stockholm.

Så här såg det ut förra helgen när vi tog en promenad på Djurgården. Visserligen höll jag på att frysa ihjäl eftersom jag klätt mig alldeles för lite, så jag tog bara sex bilder, men det räckte uppenbarligen för det blev i alla fall ett par bloggbara bilder utav de fotona :)

Trevlig helg på er!

Andra om , , , Follow Bildbloggerian

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det har verkligen varit en fantastisk vinter, vacker med mycket snö.
Kan inte heller minnas sist vi hade det så...
Men tycker vårkänslorna börjar komma krypande nu :)
Fina bilder.
Haen mysig helg.
/Helena

Mamma G sa...

Det här känner jag igen. Kallt som attan var det. Synd att inte mamma såg till att du klädde dej för vinterkylan. Men mysigt ändå hade vi.

Karins fotoblogg sa...

Snyggt! Ja, det gäller att klä på sig :) Jag har blivit rätt bra på att hantera kameran med tumvantarna på iallfall!

kram

MimiLi sa...

Vilka vackra "vinterhamnbilder"... Det är nåt särskilt med vackra vintervyer. Även om jag ständigt längtar efter sommaren, är vinterljuset/mörkret en riktig stämningshöjare! Jättefint!