01 december 2010

För ett år sedan

IMG_7387_1

Jag hinner inte fotografera mycket nytt nu, men det finns ju en hel del i bildarkivet som bara ligger där och väntar på att användas. Och denna dag för prick ett år sedan, på julmånadens första dag, var jag uppe i Hälsingland hos mina föräldrar och gick på en fotopromenad ner till älven. Det här är en av bilderna jag tog. Ett år gammal, men med en alldeles dagsfärsk redigering i Photoshop :)

Förut körde jag ju regelbundet en Tillbakablick den första dagen i varje månad och bjöd in fler att vara med och blicka tillbaka i bildarkivet. Nu gör jag inte det längre under arrangerade former, men idag kände jag ändå för en repris för egen del. Feel free to copy me :) och lämna gärna en kommentar här i så fall, så att jag kan kika in till dig.

Om en vecka flyger vi till Madeira. Må vädergudarna skicka iväg de illvillig regnmoln som verkar ha siktet inställt på den grönskande ön. Jag behöver SOOOOOL!

Follow Bildbloggerian

2 kommentarer:

Semester & Mat sa...

Hej
Hörde av syrran din idag, om din kommande resa till Madeira. Va härligt, nu när det är så kallt hemma här i Sverige!
Själv kämpar jag med apollos tävling just nu, att komma bland de 40 bästa...

Hoppas dagen din varit fin!

Anne-Lise sa...

Sol har vi, men varmen som følger med en sånn tur hørtes fantastisk ut. Jeg ønsker deg en riktig god tur!! Flott bilde fra ett år tilbake:-)