20 november 2007

Tisdagstema v 47 2007: OMGJORD


"Finns det något som blivit omgjort nära dig. Hemma eller någon annanstans? Hitta något som nu ser annorlunda ut än innan. Visa gärna före- och efterbilder. Eller beskriv hur det såg ut innan."

Så löd instruktionen i dagens Tisdagstema.
Och den som är omgjord på mina bilder är jag. Den främre bilden är tagen för några veckor sen, när jag var omgjord för att gå på Halloween-party, och på den bakre bilden syns mitt osminkade öga som det är innan det blir omgjort.

6 kommentarer:

Sara sa...

Hihi, vilken bra tolkning :)

Della sa...

Snygg omvandling.

Anonym sa...

Omgjord med råge:-)

Anonym sa...

Nog var du omgjord alltid - jag föredrar allt originalet.

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Sara: Tack, kul att du tycker det :)

>>Della: Tack, jag gjorde mitt bästa för att ge mig själv en Halloween-anpassad look.

>>Scaniatjejen: Ja, nog är det omgjort alltid jämfört med original-jag :)

Ingrid: Haha, ja jag tror inte riktigt att jag vill vara fullt så mycket sminkad till vardags...

Anonym sa...

Det fejset var verkligen omgjort!