12 november 2007

Sju sanningar

Jag tittade in hos Shecat och såg att hon skickat en utmaning vidare till mig - vilket innebär att jag ska berätta sju sanningar om mig själv. Så här kommer de!
  1. Jag har (hittills) aldrig brutit ett ben i min kropp. Peppar peppar, ta i trä...

  2. Jag har grönt kort i pistolskytte.

  3. Jag är chipsoman och har svårt att tänka mig att jag kan överleva utan chips.

  4. Är uppvuxen i Hälsingland och har förutom några månader på Hawaii och en sommar i Tyskland, även bott i Härjedalen, Gävle, Umeå, Strängnäs och de senaste sju åren i Stockholm. Är nu Brommabo sen två veckor tillbaka.

  5. Jag var bara 19 år när jag hittade mitt första grå hårstrå och nu för tiden är jag tvungen att färga mitt hår för att dölja alla gråa hår. Ursprunligen var nog håret brunt, men svart är den färg jag trivs i nu, vilket kan beskådas i inlägget från Halloween.

  6. Jag älskar Linkin Park och efter att ha väntat på att få se dem live i flera år, var konserten i våras i Globen helt fantastisk!

  7. Semlor är bland det godaste jag vet och tycker att den gör sig bäst som hetvägg - dvs med varm mjölk. Nu är det inte så många veckor kvar innan semmelsäsongen börjar efter jul, jippii!! :)

Jag skickar inte utmaningen vidare, utan låter den som känner sig manad att berätta sju sanningar om sig själv ta sig an utmaningen på egen hand.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kul att få reda på lite sanningar om dej.Fast det var ju inga överraskningar för mej.Semlor o chips var ju definitivt inga nyheter!HAHAHA!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Mamma: Nä, förstår att du hade kolla på de här sanningarna redan :)

-Anne- sa...

Nämen, här sitter man och väntar på julen så man får lussebullar, och du frestar redan med en semla! =)
Det vattnas i munnen...

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

>>Anne: Semla kan man alltid fresta med! :)