22 mars 2012

Dag 2 - under palmen

Nu ska vi se om jag kan lyckas publicera det här inlägget till slut. Jag har lite problem med tekniken, vi bor längst bort i en huslänga och hotellets wifi räcker inte riktigt dit, det funkar nästan bara innaför ytterdörren, så det är inte så lätt att lyckas få trådlös uppkoppling :) Sen fick jag kontakt med nätverket när vi låg vid poolen och försökte blogga via mobilen, men då funkade det inte att ladda upp bilderna. Men nu har jag kopplat upp datorn på rummet och hoppas tekniken är med mig den här gången :)



Det är torsdag och jag ligger i skuggan under en palm och hör vågorna slå mot stranden. Idag är det gul flagg och lite högre vågor än igår, till Mattias stora förtjusning.


 Här en bild från i morse när Ville tog en morronpromenad i pyjamasen. Vi bor i rummet på gaveln, ett perfekt läge med tanke på barnen. Det är bara att springa ut på gräsmattan och tumla runt och det är en liten bit från poolområdet så vi behöver inte oroa oss för att de ska hinna springa dit.

 Den här bilden tog jag idag när vi satt på hotellrestaurangens terrass och åt lunch. Fin utsikt över poolområdet och havet, eller hur?

Bilderna är fotade och redigerade i iPhonen.


Follow Bildbloggerian

Inga kommentarer: