28 mars 2012

Morgonpromenad

 Jag bloggade nedanstående inlägg från mobilen, men det blev helknasigt med bilderna och de gick inte att lägga in i större storlek än så här, trist. Måste kolla om jag kan ändra inställningarna sen, men tills vidare får de ligga så här, för nu hägrar frukostbuffén.


Vår andra vecka här i Oman har börjat och Lilleman och jag var ute på en morgonpromenad, medan Ellie och Mattias sov. Strax efter sju på morgonen och redan riktigt varmt. Hade jag varit ensam hade jag gärna tagit ett morgondopp i havet.

 Det är tomt och öde vid poolerna, bara vi och trädgårdsmästarna är ute.

Nästan lika öde var det igår eftermiddag. Det var tisdag och hemresedag för Solresors gäster och vi var otroligt glada att det inte var dags för oss än. En vecka skulle ha känts för kort, att vara här ger mersmak och vi ser fram emot en förhoppningsvis lika härlig andra vecka.

Bloggat och fotat med iPhone, från Crowne Plaza Resort i Oman.

Inga kommentarer: